03 февруари 2009

Не знаех...


Ти, може би си същият... Такъв,

какъвто те запомниха очите ми.

Със мирис на история... и дъжд.

Единственият, вкусил от сълзите ми.

От устните ти капеше - любов.

Усмихваше се, свъсил леко вежди.

“Обичам те” - прошепваше, (досущ),

приличащ ми на болка, за отглеждане.

Тогава се изгубих в теб... нали?

(Самият Дявол не е тъй измамен.)

Не знаех, че така ще закрещи - 

мастилото, когато те прежаля.

В очите ми надбягват се луни,

преди дъхът ми бавно да застине.

Притискам те отляво... Tи мълчи.

Убивам те със думи... за да мине.


3 коментара:

[k] каза...

Наистина, приятно съвпадение !:)
Красивонежномистично очарование
има тази картина !
Стиховете Ви също !

Лека нощ, Nezabravima ! ")*

Ela Hikari каза...

понякога времето и пространството се събират в една точка наречена мечта. тогава минало, бъдеще и настояще са едно и също нещо. тогава и само тогава е часът на ириса.

morrt каза...

"Аз пристигам с дъжда и ти нося сълзи -
тежки, горчиви, горещи...
Ще те любя по-нежно дори от преди,
като спомен за нашата среща. "