12 май 2009

Things I like



След като топката бе любезно прехвърлена от Жоро към мен... реших да отделя 13-те ... най, колкото и трудно да ми беше това. :)


1) Семейството - няма как да не е безспорен лидер в класацията. Децата са част от най-прекрасните ми мигове!

2) Приятели - с които споделям своите преживявания и интереси. Истинските приятели! Хората, без които не мога!

3) Южна Африка - една от най-разнообразните в етническо отношение африкански страни, като частта на бялото население е най-голямата на континента. Невероятна красота. Една малка част от живота ми. Надявам се някога да се върна отново там!

4) Тибет - ... това е една, все още неосъществена мечта!;) Благородно завиждам на всички, които са били там. 

5) Поезията - усещането, че преди да се слея с нея, част от мен е липсвала! Обичам да пиша. Това е като хоби за мен.

6) Свободата - във всичките и форми и непрекъснатият стремеж към нея!

7) Интернет - ... дава крилеее! ;)

8) Любовта - ... без която не можем! ;)

9) Добрата кухня - Невероятно изкушение. (не можах да се въздържа) ;)

10) Пътешествията - Кой ли не обича да пътува?! Ако можеше да е начин живот, то бих го предпочела! :) ("Пътешествие по Екватора") :)

11, 12, 13) Музика, книги и кино - Животът ще е непоносим без тях!





6 коментара:

Joro Pentagram каза...

Южна Африка, преди години ми беше една от дестинациите за емиграция, но като разбрах че там акулите ги ядат сърфистите барабар със сърфовете и че негрите били настроени зле към белите - се отказах.

Nezabravima каза...

:) Жоро и ние заради черните се върнахме. Аз лично живях 4 г. там. Дъщеря ми се роди в Претория. Много красива държава. Спомените ми са като някакъв приказен сън.

С удоволствие бих отишла отново там!:) (на почивка, разбира се);)

miss_v каза...

ехее много далече,пробвайте нещо по-близко :)

morrt каза...

Толкова млада, а вече майка??? :)

Аз, понеже сърф не карам,а и в Хасково съм свикнал да живея сред "черните", все още имам имам Ю. Африка за романтично местенце.
От друга страна, какво ли ми отбира на мене главата от романтични места - за мен и спалнята е привлекателно романтична, стига да са пуснати щорите и вкъщи да няма никого. И да е едно тихо, тихо...

Valkocompany каза...

Мм,любовта трябва да стои на първо място.Библията го казва - любовта към Всевишния и към човека е над всичко.

Nezabravima каза...

Мммм, съвсем не съм съгласна! ;)