25 септември 2009

ПОКАНА за представяне на дебютната книга на Кремена Стоева (Незабравима) :)

Неизказано...
Вързахте ли се? Даже, водени от човешкото любопитство, държите в ръцете си тази книга, за да научите какво не е изказано? Авторката всичко си е казала, дами и господа.
С премерена Доза признание тя лукаво ви примамва с обещанието Сега ще ти разкажа, завихряйки ви в Поетична мимолетност с очарователното си Присъствие на Порочна Дева. Потапяйки се в нейния свят на Въздишките и Падащи звезди, попадате в буйната река на Думи, неизбежно питайки се - Сега накъде? Така неусетно сте попаднали във водовъртежа от емоции, че логично стигате до извода - Не беше край, а нужда. Стихотворенията ù разказват Песнопойно за цял Един живот, в който авторката е Различна и Грешница, Следистинно ви стопля с Искрици, запазени от картинните огньове на Глупави пъзели, усмихнато ви напива с Всяка глътка вина. Неусетно сте се пристрастили, без и за миг да разберете, че през цялото това време сте били На прицел. Защото всеки един стих е бил предназначен за вас, читателите.

Няма ме, твърди Кремена. Не вярвайте. Тя е толкова присъствена, че преди да затворите тази книга – вече ще ви липсва. Като болка. И като дихание. Оттатък думите. До нея. До сърцето. Почти неизказано. Почти несподелено. Почти неизкрещяно. И дълго след това ще трепти в мислите ви като струна. Най-тънката. Също като нея. Неизказана.


Имам удоволствието да ви поканя на представянето на дебютната книга на Кремена Стоева (Незабравима), което ще се проведе в Social Jazz Club в Столична Библиотека (пл. "Славейков" 4)
на 17.10.2009 г (събота) от 19.30 часа.

9 коментара:

morrt каза...

Ще ми се да можех да дойда и аз...
Но ще се радвам на едно разписано копие, което(евентуално) да получа с наложен платеж.(тук гледам стеснително и срамежливо към ъгъла)
Браво на теб. Отдавна беше време. Успех!
И да пишшеш после как е минало.

Nezabravima каза...

:) Разбира се, че ще има копие за теб!:) Благодаря!

Иван Христов каза...

Крем, не ме забравяй и мен. Искам и аз книга, но ще бъде ли удобно до Барселона?!...Много се радвам и поздравления! Ако е невъзможно до Барселона, може и на адрес в БГ. Ще очаквам отговор тук.
Прегръдки и целувки!!!!!!!!!!

tiburon каза...

Поздравления!
То нахално...ама искам и аз! Малко по-надолу, но пак по средиземноморското крайбрежие -Гандия /Валенсия/.Поемам разходите /най-удобно - с банков превод/.
Ако нямаш възможност, ще поръчам книгата на мои близки в България, но ще ми е много приятно да е разписана от авторката.

dennis каза...

Почти бях на ръба да си я изтегля от Хулите, но ето една добра възможност да се сдобия с книжно копие директно от Авторката! :)))

Успех, Креми!

Nezabravima каза...

Ще ми е много по-удобно да дам книгите на някой тук - в БГ. Свържете се с мен по пощата и ще се доуточним.;)

dennis, ще те очаквам.;)

Усмивки!:)

Valkocompany каза...

Честито на Порочна Дева.Аз ще изчакам прехвърлянето на книгата в Педееф формат.Разбира се ако има такова.:))

Nezabravima каза...

Има я тук:
http://www.hulite.net/modules.php?name=e-books&sa=pay_book&sid=110012

Благодаря!:)

Агая каза...

Поздравления за рожбата, Крем!
Имам ел. вариант от "хулите" и удоволствието ми като читател е пълно!
Наслука и много читатели!
А.