11 май 2010

Щафета - Aga's book :)



Реших да спазя обещаното. ;)

Понеже съм водила тази щафета, която ми беше подадена от Жоро Пентаграма, сега ще споделя само петте неща, които НЕ знаете за мен. (или - знаете?) :)

1. Мнооого съм романтична, ужассс! :) (но, май само си фантазирам... и то сполучливо:))
2. Обичам един мъж и не знам как да спра да го обичам. (идва ми в повечко, но преживявам някак си... и то се справям - много добре) :)
3. Винаги нося в чантата си от 2 до 5 книги. (различна тематика) :)
4. Не мога без I-phon-а си! (крастааа... през повечето време съм - on-line) :)
5. Пристрастена съм към татуировките. (неконтролируемо е...);)


Аги, предавай щафетата! ;):):)

11 коментара:

Agaq ~ Агая каза...

ее, явно всички се измориха от кроса ;))

pipi каза...

"Обичам един мъж и не знам как да спра да го обичам" - и защо искаш да спреш да го обичаш ?

Nezabravima каза...

Аги, голямо бягане падна. :)

pipi, (с малка буква) а ти защо винаги задаваш въпроси, на които, въобще не ти трябва да знаеш отговора?! ;)

pipi каза...

защото имам лунички
и не отговори, а имам предвид нещо, щом питам,
но любопитството в крайна сметка ще надделее и е възможно да отговориш,
скоро?! ;)

Nezabravima каза...

За да имаш нещо предвид, би трябвало да ме познаваш, а, ако ме познаваш, то не това е начина да ме питаш ин-директно за каквито и да е било отговори! (луничките не са повод за НЕздраво любопитство) А моето любопитство съм притъпила с течение на времето.

Отговор - нямааааа! ;)

pipi каза...

-да! да, познавам те ;) /до някъде/ и ми казаха, че си добра, и че в началото си малко инат-лива, и че така ще отговориш, и - и че си мила :)
-знаеш ли, какво се сещам?
-щом те притеснява ин-директното питане, какво ли ще е ако директно ти го зададе същият въпрос приятел?
-на него ще му отговориш ли?
;)

Nezabravima каза...

Мхм, само в началото съм значи инатлива, хехехе. (който ти е дал инфото, май не ме познава толкова добре) :)

Да, на приятел бих отговорила, разбира се! :)

pipi каза...

-pipi, не ти е приятел, макар да те чете толкова години? /фен/
и в google няма скрито-покрито, /по въпроса за "приятеля"/
:)
останах с НЕзадоволено любопитство
;)

Nezabravima каза...

Много остроумничиш, pipi, едва ли наблюденията са ти само от нета, а "там", нещата са твърде виртуални, за да имаш реална представа!

Продължавай да ... (опс), задоволството ще дойде, рано или късно! ;):):)

pipi каза...

о.к
щом имам разрешение да "продължа", ще изкажа и собствената си гледна точка по отношение на това, до колко те познавам
1 и 5 са ясни, особено 5, вече сме го разисквали ;)
- 2,3 и 4 са неща, които не знаех, както и още куп други неща
;)
но ми е приятно при теб, научавам нови неща ;)

Nezabravima каза...

Етооо, затова се опитвам да ти обясня, че нещо "инфото" - куцааа.

А сега, ако не ти е паднала перката от гърба... полети нагоре, луничките ще ти пазят сянка... :):):)


И тук не е място за чат! Има, поща и други тем-подобни! ;)

П.П. Много неща не знаеш, драга/и ми! ;) хах* стана... ;)